יום ראשון, 3 בפברואר 2013

מחירי לינה זולים ב-Holiday Inn Birmingham-Hoover, הובר, אלבמה, ארצות הברית

הובר, אלבמה, ארצות הברית, Holiday Inn Birmingham-Hoover

Holiday Inn Birmingham-Hoover

בHoliday Inn Birmingham-Hoover תמצאו בריכה מחוממת, מועדון כושר, ומרכז עסקים. הוא ממוקם לנוחותכם רק 10 דקות נסיעה למרכז העיר הובר.

בין השרותים והמתקנים שיש בHoliday Inn Birmingham-Hoover תמצאו חדרי דיונים, ניקוי יבש ושירותי כביסה. ישנה גישה לאינטרנט הזמינה עבור כל אלו אשר מעוניינים להישאר מעודכנים גם במהלך השהייה. כחלק משרותי המלון, האורחים יכולים להשכיר מחשבים לתקופת השהייה במקום. אורחי המלון אשר אוהבים לשמור על כושר בזמן חופשתם יהנו מחדר הכושר המאובזר והמיקצועי. הצוות הידידותי בדוכן הקבלה יעמוד לרשותכם וישמח לענות לכל שאלה ודרישה שיעלו במשך שהייתכם.

כל אחד מהחדרים המודרניים של המלון מרוהטים בקפידה ותמצאו בהם גם טלוויזית HD עם מסך שטוח, כבלים / לוויין וכספת. בנוסף, יש בחדרים חדר אמבטיה פרטי, מקרר ופינת קפה ותה. קבוצות גדולות או משפחות מרובות יכולות להזמין מראש חדרים שמתחברים.

מסעדת המלון מציעה תפריט מודרני ואווירה שקטה. בשעות הערב, הלאונג' בר הוא המקום האידיאלי לשבת וליהנות ממבחר המשקאות העשיר באווירה אינטימית.

מתוך מגוון המקומות המעניינים אשר ליד המלון תמצאו גם את Colonial Brookwood Center, The Summit וBirmingham–Jefferson Convention Complex. Jefferson State Community College וSoutheastern Bible College נמצאים במרחק של 20 דקות נסיעה מHoliday Inn Birmingham-Hoover. Samford University, Joe Lee Griffin Stadium וWildwood Centre נמצאים במרחק של 20 דקות נסיעה.

כללי

שירות חדרים, מסעדה, פתוח לחיות מחמד, נגישות לנכים, בר / לאונג', מיזוג אוויר, חדרים ללא עישון, מקרר, טלוויזיה בכבלים / לוויין, סרטים בחדר, חדרים צמודים, פינת קפה ותה, מיקרוגל, מייבש שיער, טלוויזיה, חדרי מלון נגישים לנכים, חדר אמבטיה פרטי, חדר אמבטיה פרטי, מיטת תינוק, מכונת קרח, מכונות אוטומטיות

פעילויות

חדר כושר, בריכת שחייה, אמבט ספא / ג'קוזי, אגם, מתקני כושר, בריכה מקורה

שירותים

מרכז עסקים, מעלית, ניקוי יבש, משק בית, שרותי אירועים, חדרים לועידות וסמינרים, כספת, שירותי מזכירות, חדרי דיונים, שירותי כביסה, חנויות, מחשב, מכונת צילום , שולחן כתיבה, שרותי פקס, ציוד אודיו/וידאו, קומת מנהלים, חנויות במלון, צ'ק-אין/צ'ק-אאוט מזורז, כביסה בשירות עצמי

אינטרנט

מלון זה מציע אינטרנט מהיר. אינטרנט אלחוטי במלון.

חניון

במלון ישנו חניון חינם

צ'ק אין

מ-15:00

צ'ק אאוט

לפני 11:00

ביקורות אורחים

סיכום של 38 ביקורות אורחים
5 ציינו את עלות הזמנת החדרים בביקורתם, 5 חשבו שהמחיר היה הוגן
מצאנו 6 ביקורות שאמרו שהחדרים היו נקיים
מתוך 6 ביקורות על הצוות, 6 אמרו שהוא היה אדיב ומנומס
3 אורחים ציינו את נוחות המיטה בביקורתם, 3 אמרו שהמיטות היו נוחות
2 אורחים ציינו את מיקום המלון בביקורתם, 2 אמרו שהוא היה ממוקם במיקום נוח

2901 JOHN HAWKINS PARKWAY, הובר, אלבמה, ארצות הברית


 

עם hotels-seeker.com תמצאו את הדילים הטובים ביותר עבור Holiday Inn Birmingham-Hoover מתוך מאות אתרי הזמנות בקליק אחד. הבטחה למחיר הטוב ביותר בHoliday Inn Birmingham-Hoover עם hotels-seeker.com.

Holiday Inn Birmingham-Hoover
הובר
אלבמה, ארצות הברית


קישורים תיירותים ושימושיים לשרות המטייל העצמאי בעולם

מנוע השוואת מחירי טיסה בין מאות אתרי חברות תעופה

אלבומי תמונות של מלונות רומנטיים, מענגים ומפנקים

מפת אתרי אטרקציות תיירותיות בעולם

מידע למטייל העצמאי בישראל ובעולם

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה